Kom i form til halvmaratondistancen på 14 uger med Nike+ Run Club.

Hent NRC+ appen eller klik dig ind på NRC+ websitet for at finde masser af inspiration og gratis træningsplaner til både korte og lange distancer.

Med NRC+ kan du også connecte med et worldwide træningscommunity for at bevare motivationen til at nå dit mål.

Find din Nike+ Run Club træningsplan her

 

Træn med Zalando

Zalando inviterer til en gratis løbetur i august. Læs

 

Fællestræning

 

I 6 uger op til CPH Half er der gratis fællestræning både med Sparta fra Østerbro Stadion i København og en lang række andre steder i hele Danmark.

Med tempogrupper fra ca. 4:15 – 7:00 min/km er træningen er for alle absolut niveauer og ambitioner – uanset om du går efter en tid på 1:30 eller 2:30.

Alle træningerne og praktisk information kan findes på CPH Halfs Facebook-begivenheder, som oprettes, inden træningen starter.

Læs mere om fællestræningen her

 

Gratis fællestræning i hele Danmark

Vil du træne op til CPH Half i dit lokalområde?

Mere end 20 lokale løbeklubber eller løbefællesskaber i hele Danmark arrangerer gratis CPH Half-fællestræning med støtte fra Nordea-fonden.

Træningerne er tilpasset løbere på alle niveauer – også nybegyndere – og er gratis at deltage i.

Læs mere om fællestræningen her

 

Thijs’ træningstips

Træningstips CPH Half

Thijs Nijhuis er dansk mester på halvmaraton og en lang række andre distancer. Han løber ikke bare langt, men også hurtigt. Han deler ud af sine bedste træningstips og fortæller om sin motivation, forbilleder og træningsrutiner i en travl hverdag.

Få Thijs’ træningstips her