Kom i form til halvmaratondistancen på 14 uger med Nike+ Run Club.

Hent NRC+ appen eller klik dig ind på NRC+ websitet for at finde masser af inspiration og gratis træningsplaner til både korte og lange distancer.

Med NRC+ kan du også connecte med et worldwide træningscommunity for at bevare motivationen til at nå dit mål.

Find din Nike+ Run Club træningsplan her

 

Træn med Zalando og FitLiving

Bliv fit og i form til CPH Half med Zalando og Sara Jin Schmidt fra FitLiving. Kom til 5 gratis workouts eller hent Sara gratis træningsprogrammer fra 0 km til halvmaraton.

Træn med Zalando og FitLiving

 

Fællestræning

 

I 6 uger op til CPH Half er der gratis fællestræning både med Sparta fra Østerbro Stadion i København og en lang række andre steder i hele Danmark.

Med tempogrupper fra 4:15 – 7:00 min/km er træningen er for alle absolut niveauer og ambitioner – uanset om du går efter en tid på 1:30 eller 2:30.

Alt praktisk info og formidling om træningerne kan findes på CPH Halfs Facebook-begivenheder, som oprettes, inden træningen starter.

Læs mere om fællestræningen her

 

Thijs’ træningstips

Træningstips CPH Half

Thijs Nijhuis er dansk mester på 1500m, 10km, halvmaraton og maraton. Han løber ikke bare langt, men også hurtigt. Frem til CPH Half deler han ud af sine bedste træningstips og fortæller om sin motivation, forbilleder og træningsrutiner i en travl hverdag.

Få Thijs’ træningstips her