Zalando bliver officiel sponsor af CPH Half
By Thor Schnetler
Tirsdag, 17. juni

Klar til at løfte stemningen og styrke fællesskabet

Når mere end 30.000 løbere indtager det største CPH Half nogensinde søndag den 14. september, er Zalando med som ny officiel sponsor for CPH Half. Med sig bringer de et stærkt fokus på fællesskab, energi og oplevelse. Det er ikke kun på ruten, men det er også i Runners Area og med aktiveringer i løbsugen.

Et samarbejde med fokus på fællesskab

Samarbejdet mellem Zalando og CPH Half bygger på en fælles ambition om at skabe en inkluderende løbefest, hvor løbere og tilskuere bliver revet med af den vilde stemning.

“CPH Half er et imponerende løb, der formår at samle dedikerede løbere og lokale fællesskaber i en helt særlig atmosfære,” siger Fabio Baum, direktør for Zalando i Norden og Benelux-regionen og uddyber:

“Vi ser frem til at støtte løberne hele vejen. Fra forberedelserne til fejringen efter målgang.”

The Run Thru. En oplevelse i bevægelse

Som en del af partnerskabet introducerer Zalando aktiveringen The Run Thru. En mobil hub, der fra den 10. til 12. september skaber løbeglade og fællesskab op til løbsdagen. Her kan besøgende opleve løbeudstyr, få inspiration fra eksperter, deltage i social runs og opleve fede DJ-sets. Alt sammen i samarbejde med lokale løbeklubber og ambassadører.

På selve dagen sørger Zalando for ekstra energi med en Power Zone langs ruten og masser af god stemning og aktivteter i Runners Area.

En fest for løbere og tilskuere

“Zalando er et stærkt eksempel på, hvordan vores aktive partnere er med til at løfte hele oplevelsen. Deres fokus på involvering og fællesskab matcher perfekt med det, CPH Half står for,” siger Jesper Lind Andersson, kommerciel chef for Sparta Atletik & Løb.